Klacht: Lekkage en slechte betegeling

op 15 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een badkamer van nog geen jaar oud, wij hebben al 4x lekkage gehad hebben waterschade aan de trap en plafon door slechte montage ondervloer. Veder zijn de tegels schuin en niet mooi getegeld. En zijn we gewoon heel ongelukkig van het resultaat

Als onze badkamer geheel vervangen word. En nu goed en netjes neergelegd word.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 juli 2016 om 11:36 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Uw review is in goede orde ontvangen. Vervelend om te horen dat er een lekkage is in uw badkamer.Ik heb van mijn collega van de Klantenservice begrepen dat er al contact met u en uw aannemer is geweest en dat de lekkage opgelost gaat worden.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 19 juli 2016 om 17:17 geantwoord

Ze willen alleen de lekkage verhelpen, maar de slechte betegeling van de zij muren willen ze laten zitten. En daar zijn wij zeker niet mee eens!!

Wij willen dat alle tegels vervangen worden en nu netjes geplaatst worden. En dat de lekkage verholpen word. Want met alleen de lekkage verhelpen word onze badkamer niet beter.

Alle klachten die gemeld zijn door Vivianjumelet