Klacht: lekkage

op 18 april 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In oktober 2010 een badkamer laten plaatsen die gekocht is bij Brugman. Paar maanden geleden gele vlekken in het plafond gezien maar eigenlijk niks mee gedaan. De gele vlekken werden groter. Iemand (Lekdetectie) laten komen om het uit te laten zoeken. Bleek lekkage van de badkamer. Het kitwerk was niet goed. Ondanks dat het 6 jaar geleden was kon zowel de firma Lekdetectie als een kitter (die het opgelost heeft) als de verzekeringsmaatschappij maar 1 conclusie trekken:
a de gebruikte kit was niet juist
b het was ook niet goed gekit. Zeker bij de drain zat niks
Waarom had ik pas na 6 jaar last van de lekkage?
Dat is mij uitgelegd door alle 3 de firma’s: omdat het precies in de hoek zat kwam daar het minste water. Er lekte dus ook maar weinig water door. Water volgt zich een weg – door beton – en daar kan je dus pas veel later achter komen. Wat zegt de firma Brugman: bekijkt u het maar lekker.
Schaderapport (waarin duidelijk staat dat het slecht gekit is) daar hebben wij geen behoefte aan.
Hoe klantvriendelijk kan je met je klanten omgaan???

Dit grapje waarvoor jullie simpel zeggen tja zo lang geleden valt niet onder garantie.... dit heeft niks met garantie te maken maar PRUTSWERK!!
Op zijn minst een vergoeding voor de ellende geven. Dit grapje heeft lekdetectie en kitwerk alleen al € 786,50 gekost. Dan heb ik het nog niet eens over de vervolgschade.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 20 april 2017 om 12:01 geantwoord

Geachte heer / mevrouw de Groot,

Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over het gesprek met de klantenservice. Echter hebben mijn collega's zich gehouden aan de garantie voorwaarden welke hier van toepassing zijn.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 07 mei 2017 om 17:30 geantwoord

Blijkbaar staat klantenservice bij jullie op 0,0 jullie doen geen enkele moeite om ook maar een gebaar te doen. Schandalig. Ik zal iedereen adviseren om nooit meer bij jullie te kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door martijn1708