Klacht: lekkage

op 02 augustus 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Lekkage door reparatie in garagebox15 wegens vernieuwing van waterleidingskraan na werktijd helaas niet meer gecontroleerd hele garagebox onder water

Helemaal niet te vredenp

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 11 augustus 2016 om 11:39 geantwoord

Geachte mevrouw D*******,

Wij willen u hartelijk danken voor uw bericht.

Na het lezen van uw bericht hebben wij direct telefonisch contact met u opgenomen om de situatie te bespreken.

Wij betreuren de situatie ten zeerste vanuit Feenstra. Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het geleden ongemak. Dit is zeker niet de service die u mag verwachten van Feenstra.

Na overleg zijn wij in afwachting van een reparatienota of een onherstelbaarheidsverklaring, welke is uitgevoerd door een erkend bedrijf. Zoals afgesproken zullen wij u a.s. woensdag 17 augustus telefonisch contact met u opnemen, om de situatie verder te bespreken.

Gezien de situatie zijn wij overeengekomen dat alle correspondentie via de klachtenafdeling van Feenstra zal verlopen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare ^TB

Alle klachten die gemeld zijn door annemarie 24