Klacht: Geen opdrachtbevestiging ontvangen (opdrachtnr 23502)

Neeltje 56 op 12 juli 2023 over Lekdetectie Combinatie Nederland B.V. in de categorie Algemeen, Servicediensten

Voor het detecteren van een lekkage aan de cv leiding dit bedrijf gebeld op zaterdag 1 juli jl. Afspraak gepland voor maandagochtend 3 juli. Geen woord over het toesturen van een opdrachtbevestiging en deze ook niet gekregen. Ik was daardoor niet op de hoogte van de voorwaarden, prijzen, werkwijze en annuleringsmogelijkheid van de opdracht. Niet onbelangrijk om dat van te voren te weten, lijkt me.
Er zijn twee monteurs langs geweest en de tweede wees mij wel op de opdrachtbevestiging, maar ook de tweede heb ik niet ontvangen.
Ik heb hier het bedrijf over geschreven, maar geen antwoord ontvangen. Toen gebeld en uiteindelijk heb ik de tweede opdrachtbevestiging alsnog toegestuurd gekregen, maar de eerste lijkt zoekgeraakt te zijn.
Ik kan niet achterhalen wat de oorzaak van het niet toesturen is geweest, maar het is op zijn minst slordig en inaccuraat om de klant niet de informatie te sturen die hij/zij nodig heeft en recht op heeft. Het bedrijf heeft mij hierdoor de kans ontnomen om eventueel alsnog van de opdracht af te zien en heeft mij ook niet in de gelegenheid gesteld om mij van de voorwaarden op de hoogte te stellen.

Ik zou op zijn minst excuses willen krijgen van dit bedrijf voor de gemaakte fout en daarnaast een tegemoetkoming in de gemaakte en betaalde kosten (1.168,- euro!!).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lekdetectie Combinatie Nederland B.V.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lekdetectie Combinatie Nederland B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Neeltje 56