Klacht: Lek zwembad van nog geen week oud

op 29 mei 2020 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

23 mei een zwembad gekocht bij van cranenbroek in dongen.

3 dagen geleden ging ik hem opzetten met het oog oo het warme weer van komende week, na het vullen van ongeveer nog maar 10 cm water zag ik er al water uitlopen en blijken er 2 gaatjes in te zitten.

Toen ik can cranenbroek belde was het eerst kom hem maar omruilen mevrouw tot ze vroeg welk zwembad ik had. Toen ik vertelde dat het een bestway zwembad was (steel pro 305 doorsnede ) krijg ik te horen dat ik het moest oplossen met bestway zelf omdat hun zelf de garantie en klachtenbehandeling doen En dat het in de winkel ook aangegeven word. Dit heb ik nergens zien staan en wist ik niet, let daar ook niet op als je al al lang in de rij staat en je maar een half uurtje mag winkelen. Ik ben naar binnen gegaan heb gepakt wat ik nodig had en weer weg. Ik zeg nig maar mevrouw koop hem toch bij jullie en een defect moeten jullie toch omruilen. Nee was het antwoord en moest maar contact opnemen met bestway.

Bestway is telefonisch niet bereikbaar (al meerdere malen geprobeerd, met veel moeite (website werkt ook maar half) een formulier ingevuld maar tot op heden nog niks. Dus al met al moet ik 2 kinderen melden dat ze de komende dagen maar met hun voeten in een emmer gaan zitten.

Ik vind hetbronduid schandalig en ik vind dat Van Cranenbroek in dongen zijnnverantwoordlijkheid moet nemen. Of bestway nu wel of geen eigen garantie heb. Ik koop iets daar en het is kapot dus verwacht ik een vervanging.

Wanneer het bad is omgruild zsm

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Talleke76