Klacht: lek in de nike air schoenen

op 20 augustus 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

Ik heb op 4-3-2017 juli nike air 2017 gekocht bij de footlocker Rotterdam winkel 01105.
Mijn zoon is erg zuinig op zijn nike air want hij weet dat een schoen van 209,98 euro niet goedkoop is.Daarom droeg hij deze alleen als hij ergens naar toe ging en niet elke dag.
Op 16-6-2017 wilde hij naar een verjaardag en wilde hij zijn nike schoenen aan doen en merkte dat zijn nike air lek is .
Ik heb gebeld met de winkel en kon langs komen .ik ben langs geweest werd mij even verteld dat ze hier niks mee doen en het door mijn zoon zelf zal komen.Nou belachelijk hij heeft hier zelf voor gespaard het is een kind van 11 jaar.
Ik koop regelmatig schoenen bij jullie in de winkel en vond het een fijne winkel maar zoals we nu behandeld zijn gaat me te ver.

Maar we gingen op vakantie en afgesproken dat ik na mijn vakantie deze klacht zou indienen.

Ik wil dus nu een klacht indienen en dat mijn zoon zijn schoenen gewoon mag om ruilen of geld terug.

Nieuwe paar schoenen of geld terug

Nieuwe paar schoenen of geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Kalloe