Klacht: niet bezorgd

J Stolwijk. op 25 januari 2017 over Leidsch Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen krant ontvangen op dinsdag 24-1-2017.

Als leverancier van de krant heeft u wettelijk gezien een wanprestatie geleverd omdat u niet uw afspraak bent nagekomen mijn reeds betaalde krant te bezorgen. Door dit gedrag heeft u mij financieel schade berokkend en deze wil ik op zijn minst gecompenseerd hebben,

J.A.M.Stolwijk. Spanjaardslaan 16 2352 AK Leiderdorp.

Gewenste Oplossing:

Als ik vergoedt wordt en een toezegging ontvang dat dit niet meer gaat gebeuren.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leidsch Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Leidsch Dagblad over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leidsch Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door