Klacht: produkt niet ontvangen en klantenservice niet bereikbaar

dejonghaas op 17 januari 2022 over Lego in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin december heeft mijn zoon een bestelling gedaan van missende onderdelen. Levertijd zou tot 10 dagen kunnen duren, begrijpelijk in deze tijd.
Echter eind december ontvangen wij een zogenaamde track and trace link, die leeg bleek te zijn, het was dus totaal onduidelijk of de bestelling onderweg was.
Sindsdien hebben wij nog altijd niets ontvangen. De klantenservice is telefonisch NIET te bereiken, je wordt van het ene irritante bandje naar het andere gestuurd, ik heb tot een half uur in de wacht gezeten zonder info over wachttijd. Ook hebben wij inmiddels 4 keer een email gestuurd waar tot op heden geen reactie op is gekomen. Schandalig, mijn zoonheeft hier geld aan betaald!!

Gewenste Oplossing:

Bestelling leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lego

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lego nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dejonghaas