Klacht: Lege schappen

op 24 december 2012 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Maandag 24 december ’s ochtends om 9:15 naar Jumbo Stadskanaal gegaan voor Kerstinkopen. Helaas! Veel lege schappen, en dat terwijl de dag nauwelijks begonnen is. Doodgewone artikelen, zoals paprikamix, rode uien, kastanjechampignons, peterselie, spaanse peper, vers gesneden ananas, etc etc, allemaal op. Op mijn vraag of e.e.a. nog zou worden aangevuld was het antwoord: ‘nee, gisteren (zondag) was de Jumbo ook open en het was een echte topdag!’Dat zal best, maar wat moet ik (en de vele andere teleurgestelde klanten) daarmee? Wat heb ik aan die extra openingstijden, als jullie vervolgens de dag erna, de dag voor kerst notabene, voornamelijk ‘nee’ verkopen? Doe de winkel dan liever dicht, als die toch half leeg is.

Beter voorraadbeheer, betere planning! Liever een winkel die alles verkoopt dan een winkel die altijd open is maar voor de helft leeg. Laat het personeel attenter (en vriendelijker!) meedenken over alternatieve produkten! Met alleen 'nee' ben ik niet geholpen! Ik heb nu dankzij Jumbo extra kosten moeten maken (losse paprika's ipv paprika mix, extra kilometers rijden naar de Albert Heijn), biedt mij maar een (symbolische) vergoeding aan (vooral voor de stress/frustraties). Ik maak deze klacht nog niet openbaar, om jullie in de gelegenheid te brengen hier wat mee te doen. Een volgende keer zal ik de openbaarheid zoeken!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 24 december 2012 om 14:59 geantwoord