Klacht: Lege of defecte cartridge geleverd

op 14 maart 2020 over HP in de categorie Electronica - Computers

Voor mijn schoonvader heb ik een HP cartridge besteld bij 123Inkt, zowel een kleuren als zwarte. Na plaatsing in de printer geeft de zwarte aan dat hij vol is, de kleurencartridge geeft aan dat hij leeg is. De printer geeft bij een printopdracht dan ook een foutmelding aan.
Ondanks divers contact met 123Inkt wil men geen nieuwe cartridge leveren en verwijt men naar HP, daar het een originele cartridge betreft.
Het probleem zit niet in de printer, daar de oude cartridge nog niet helemaal leeg is en deze nog prima print.
WAT NU, help!!

Als mijn klacht serieus wordt genomen. Ik heb aangeboden de cartridge terug te sturen om te testen, daar wordt niet op ingegaaan. Aangegeven wordt dat de klacht niet kan, daar het een originele cartridge van HP is.
Men geeft mij het gevoel dat ik de boel probeer te bedonderen, hier ben ik niet van gediend en voel mij Door 123Inkt onheus bejegend.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Schrijvers