Klacht: leesgedeelte zit op de verkeerde plaats

op 08 mei 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bril met grote glazen, om door het leesgedeelte scherp te kunnen zien moet ik de bril handmatig optillen, nu probeer ik een afspraak te maken maar de opticien zit zo vol dat het nog niet gelukt is.

Gewenste Oplossing:

Als het leesgedeelte hoger komt te zitten, voor de rest is de bril prima.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 09 mei 2016 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is afspraak gemaakt voor mevrouw met de opticien. Hij zal samen met mevrouw kijken naar een passende oplossing! De klant is hierover gebeld. Indien nodig zal er een nieuwe bril voor deze mevrouw gemaakt worden op kosten van Eyelove, maar dat moet dus eerst beoordeeld worden door de opticien. Mevrouw is hiermee akkoord.

Alle klachten die gemeld zijn door boerderrij2013
x