Klacht: leeftijd discriminatie

op 03 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

afgelopen woensdag 28 september ging ik in Bergen op zoom
bij de Hema persoonlijk langst voor te solliciteren .wand ik zag dat ze mensen vroegen en er stond niks over leeftijd bij !ik vol enthousiast goede moed en enorm veel zin in langst en hoopte echt dat het mijn nieuwe baan zou worden heel veel zin in !! ging zoals gevraagd na de klantenservice daar vroeg ik gezien de advertentie dat ze mensen zochten en dat ik dus kwam solliciteren !toen zij ze is het voor uzelf ik zo ja klopt ooow NEE een DIKKE NEE ik verschrokken perplext van pardon ! ja u bent veel te oud we zoeken jongeren ja daar schrok ik van ik ben 45 jaar oud en de gene die mij te woord stond was zelf door de 50 haar naam was ik van schrik vergeten te vragen was echt flink geschrokken ! ik heb het eerst een aantal dagen laten bezinken voordat ik deze brief kon schrijven was helemaal overdondert met vriendelijke groetjes Dorethy timmermans Bergen op zoom

wanneer ze mij goed en fatsoenlijk te woord gestaan had en mij zeker niet op mijn leeftijd afwees ! en me als serieuste medewerkster zag .wand had er echt enorm veel zin in !!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorethy