Klacht: ledspot Philips valt na 1,5 uur uit.

op 17 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Goedendag,

Ik heb vorig jaar mijn verlichting in de keuken opnieuw laten aanleggen.
er zijn 5 ledspots aan gesloten op een dimmer van gira die voor ledverlichting is.
Nu heb ik voor de 2de keer het probleem dan een ledspot van Philips na korte tijd de verlichting aan te hebben uit valt. doe ik de verlichting dan uit en opnieuw aan, dan brand de spot weer een tijdje.
ik dacht eerst dat het misschien aan de stroom lag, dus heb de ledspot op andere plaatsen gezet. toch is het dezelfde spot die dit probleem heeft. dit had ik kort na de aanschaf van de spots ook al een keer. toen heb ik een nieuwe spot gekocht en toen was het verholpen. nu heb ik het voor de tweede keer. deze spots kosten 12,50 per stuk dus zou graag zien dat Philips mij tegemoet komt en mij een nieuwe spot opstuurt. dit omdat op de verpakking staat dat de spots 50.000 keer aan/uit gezet kunnen worden of 50.000 uur kunnen branden.

Het gaat om de spot:
Philips Master Ledspot MV
5,4 w>50 wat 378 lumen
50.000 branduren
dimbaar
perfect fit
CRI 90

Graag hoor ik van Philips.
Met vriendelijke Groet Arjan Nijhof

Ik ben tevreden als Philips mij tegemoet komt om mij 1 spot gratis op te sturen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 21 september 2017 om 17:14 geantwoord

Geachte heer Nijhof,

Vervelend om te lezen dat u problemen heeft met onze Philips Master LEDspot 5,4W met 378 Lumen. We zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen om dit probleem met u op te lossen. Zodat we u een gepaste oplossing kunnen aanbieden. Ons excuus voor het ongemak.

Philips Lighting

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Nijhof