Klacht: Uitgeverij van de aardbodem verdwenen

Nifra53F op 27 maart 2019 over Lecturium in de categorie Uitgever

Uitgeverij Lecturium beschikt over de uitgeefrechten van 5 van mijn boeken. Het bedrijf is echter blijkens gegevens van de KvK in maart jl. opgeheven en uitgeschreven bij de KvK. Hiervan is geen enkele mededeling gedaan, ook zijn de uitgeefrechten van de boeken niet terug overgedragen aan mij als auteur en heb ik niets van royalty’s gezien, terwijl ik weet dat er boeken verkocht zijn. ook heb ik jaarlijkse bijdragen betaald voor aanmelding van mijn boeken bij Centraal Boekhuis, ISB nummer, enz.

Wanneer de uitgever tekst en uitleg geeft over het hoe en waarom van het gebeurde.

Wanneer de uitgever de rechten van mijn bij hem ondergebrachte boeken volledig terug overdraagt aan mij.

Wanneer de uitgever ev. achterstallige royalty's samen met een schadeloosstelling voor mijn investeringen uitkeert.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturium

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lecturium nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door