Klacht: Lecturium van de aardbodem verdwenen

Leo Weijers op 27 maart 2019 over Lecturium in de categorie Uitgever

Vandaag probeerde ik tevergeefs in te loggen op het auteurportaal van Lecturium. Ik wilde kijken of er nog boeken van mij verkocht waren.
Groot was mijn verbazing toen ik constateerde dat de website uit de lucht was. Ik googelde op Lecturium en zag dat er meerdere klachten waren. Daarnaast zag ik dat Lecturium uitgeschreven is uit het Handelsregister van de KvK. Ik vind het vreemd dat dit zomaar kan en ik (als auteur) niet op de hoogte ben gesteld. Ik had nog een telefoonnummer van Lecturium en heb dat gebeld. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de lijn van een ander bedrijf die vertelde dat Lecturium uit het pand in Zoeterrmeer was verhuisd, maar niet wist waarheen. Ik mailtjes naar Lecturium worden niet beantwoord. Hoe moet het nu verder? Ik heb nog royalties over 2018 tegoed en men kan mijn boeken niet meer bestellen…

Wanneer ik contact kan krijgen met iemand van Lecturium, die mij vertelt wat te doen (m.b.t. de royalties en de bestaande contracten).

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturium

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lecturium nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door