Klacht: Ondeugdelijke telefoon

op 14 februari 2019 over Leapp in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Oktober 2018 heb ik een telefoon bij leapp gekocht. Deze heeft nooit goed gefunctioneerd, dus moest teruggestuurd worden. Na 3 weken kwam hij terug, maar 1 12 week geleden liet het scherm los, homeknop heeft nooit fatsoenlijk gewerkt en noem maar op. Ik heb contact opgenomen met Leapp en wordt daar steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb hem helemaal klaarliggen voor verzending maar krijg gewoon geen adres waar hij naartoe moet. Omdat dit een bedrijfstelefoon is zou ik bij wijze van uitzondering een vervangend toestel krijgen, maar niets.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe telefoon of geld terug. Iets anders is bij deze firma niet te vertrouwen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Leapp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wilma1956

4 dagen geleden - Ben benieuwd of jullie wel iets horen. Trouwens ik zit al 1 1/2 week zonder foon. Tikfoutje

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma1956