Klacht: Melding bij Riverty blijft openstaan na retour aan Le Ballon

Renate L op 04 maart 2024 over Le Ballon in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 januari een jas besteld bij Le Ballon met achterafbetaling bij Riverty, deze 18 januari geretourneerd en afmelding van het bedrag bij Riverty gehad. Vier weken later kreeg ik dezelfde jas weer met de post thuis, met een briefje dat ze geen retouren meer aannemen ivm faillissement. Gelijk stond Riverty weer de aankoop van €115,- open. Ik heb toen gebeld toen met de klantenservice en verteld dat ik hier niet mee akkoord ging. Toen ik in januari de jas kocht kon hij nog gewoon retour, daar stond destijds niks over vermeld op de site. Ik vroeg of dat ze me konden afmelden bij Riverty, Nee dat kon niet want ik had de jas nog en die kon niet retour. Toch afgesproken om de jas sowieso weer te retourneren. Dat dan ook gedaan voor een tweede keer. Nu heb ik geen jas , maar staat er inmiddels €129,- open bij Riverty omdat er een aanmaning bij opgesteld is. Van Le Ballon krijg ik niks geen gehoor per mail of per telefoon. Niet te bereiken. Bij Riverty zeggen ze dat ik het maar aan moet vechten want ze willen hun geld. Weet niet wat te doen.
Graag een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Afmelding bij Riverty
Ik heb de track and trace code, en ik kan zien dat de jas al lang weer bij Le Ballon is bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Le Ballon
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Le Ballon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Le Ballon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renate L