Klacht: latere levering dan beloofd, onmogelijk er achter te komen wanneer wel

op 03 augustus 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

. Afgaande op de wervende tekst op jullie website bestelde ik zaterdagavond snel voor 22 uur een schommelbank. Dit staat boven aan jullie site: Levertijd: voor 22:00 besteld, overmorgen in huis. Ook in onderstaand bericht van jullie is sprake van levering binnen 48 uur en wordt dinsdag genoemd als verwachte leverdatum (als je zaterdag besteld zou dat eigenlijk al maandag moeten zijn). Dus heb ik dinsdag een vrije dag genomen en ben de hele dag thuis gebleven en heb zitten wachten op de post die niet kwam. Net gebeld met jullie 09 nr. en te horen gekregen dat bovenstaande belofte niet voor meubels geld. Dat zou dan ergens met kleine lettertjes in de alg. voorwaarde staan. Erg bedrieglijk dus! Wanneer de bank dan wel geleverd zou worden kon geen uitspraak over worden gedaan. Dit voor mij uitzoeken kon ook niet. De dame gaf me een email-adres waar ze dit wel zouden kunnen uitzoeken. Net als gisteren krijg ik dan een mail terug dat het in behandeling is. Lekker vaag.Graag hoor ik vandaag of ik de schommelbank (zie ordernr. hieronder) morgen in huis kan hebben of niet. Omdat het hier om een verjaardagskado gaat die vrijdag gevierd wordt zal ik op een andere adres een schommelbank moeten kopen die wel direct leverbaar is. En zal ik jullie bank retour moeten sturen.

als de bank morgen geleverd wordt of vandaag bericht als dat niet kan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 augustus 2016 om 12:10 geantwoord

Beste mevrouw van Kuijeren, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over uw bestelling van 30 juli. Dit betreft inderdaad een speciale levering met een levertijd van maximaal twee weken. Zodra het pakket in handen is van PostNL kunt u deze volgnen via volgnummer 3SBPX120037614. Dit zal naar verwachting binnen enkele werkdagen zijn. Indien u het artikel niet meer wenst te ontvangen volstaat het om deze te weigeren aan de deur. De bestelling keert dan terug naar bonprix en u ontvangt een volledige terugbetaling. Het team van bonprix

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:32 geantwoord

In hun reactie geen enkele vorm van excuus voor de valse verwachtingen die ze wekken op de website: voor 22 uur besteld, binnen 48 uur bezorgd.
Daar staat geen enkele restrictie of verwijzing bij naar uitzonderingen of alg. voorwaarden genoemd.
Geen enkel excuus voor de dinsdag waarop ik voor niets vrij genomen heb en thuis moest blijven omdat in hun bevestigingsmail ook nog eens staat: levering schommelbank binnen 48 uur en verwachte leverdatum dinsdag 2 aug.!

Alle klachten die gemeld zijn door angela11