Mijn Klacht:
In de Albert Heijn in Kampen werd ik altijd meteen en zeer vriendelijk geholpen.
Ik woon nu in Zwolle en als ik hier in de supermarkt kom moet ik altijd eerst wachten tot de dames aan de balie met elkaar zijn uitgekletst.
Je ziet me staan wachten maar jullie vinden jezelf belangrijker dan de klanten. Geen greintje respect en een beetje uit het oog verloren waarom jullie achter de balie staan. Na 2 jaar ben ik deze houding spuugzat en overgestapt op de Jumbo, puur op vriendelijkheid want de winkels zijn naast elkaar.
Ongelofelijk dat er geen leidinggevende is die dit opvalt en hier iets aan doet.
Gewenste Oplossing:
Als ik binnen 10 seconden begroet zou kunnen worden met minstens oogcontact of een glimlach ben ik zeer tevreden

