Klacht: Laten staan

op 07 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Is het normaal om je passagiers te laten staan voor een dichte deur?

Dit is al de zoveelste keer dat die deuren van de treinen docht gaan en op slot voordt je bij deur aankomt.

Dan nog als conducteur niet nog even kijken of er mensen staan die er in willen, nee even op je fluitje blazen en gaan met die trein.

Hoe kiezen jullie jullie medewerkers??? Bij karakter? Wie de grootste kl**tzak is die wordt aangenomen?

Arriva, als ik geen andere keus had dan met de trein van jullie te reizen had ik het niet gedaan, wat een slechte service.

Ga lekker met playmobil oefenen, kijken of je daar een goede training mee kan verzorgen voor die werknemers van je.

Als arriva een betere selectie mensen heeft. Enthousiastme bij de werknemers is nerens te vinden. Zorg voor enthousiaster personeel met een betere behandeling voor mensen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Giusseppe, Kun je mij nog aangeven waar en hoe laat dit gebeurd is? Dan stuur ik je klacht intern door naar de teammanager in de regio, zodat hij dit nader uit kan zoeken. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 07:34 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Giuseppevandenende