Klacht: laten doen service vloerbedekking /op hangen gordijnen.

op 20 december 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

8 weken geleden zou er tussen 8.00 uur en 12.00 uur vloerbedekking worden gelegd.helaas de hele dag gebeld en zij vertelde dat het vandaag nog gelegd zou worden..eind van de dag klantenservice gebeld zij vertelde dat ze toch nog zouden komen,niet geweest.andere dag zelf klantenservice gebeld,2 dagen later notabenen in het weekend zijn ze het komen leggen en zeker niet netjes en troep zo achtergelaten.19-12-2017 er zouden gordijnen worden opgehangen en een rail geplaatst. Weer het zelfde verhaal,vandaag weer zelf contact op genomen met de klantenservice terwijl dat andersom hoort te zijn lijkt mij,en beloofde het te gaan uitzoeken.resultaat nog geen gordijnen en contact gehad. twee vrije dagen moeten op nemen in plaats 2 dag delen.hoop stres.kort om schandalig!!!!!!!!! voor als nog is er met mij geen contact gezocht hoe nu op te lossen.?

Als ze voor de kerst hangen,het personeel klantvriendelijker word, dit geld vooral voor de monteurs /leggers.een telefoontje op zoon dag is al een stuk klant vriendelijker.en ik wil dat mijn vrije.dag delen die ik extra heb moeten nemen word vergoed.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willeke wassenaar