Klacht: laten betalen terwijl de opzegging goedgekeurd is.

op 30 november 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste

Ik vind de manier waarop jullie een opzegging naar eigen hand trekken echt schandalig.

Ik heb mijn lidmaatschappen/abonnrment opgezegd een maand gelden en dit werd goedgekeurd. Toch blijven jullie het geld van de rekening halen. Dit is echt mensen in het zak zetten.

Hoe kunnen jullie mensen laten voortbetalen voor een lidmaatschap die opgezegd is en goedgekeurd terwijl de persoon niet meer gebruik maak van jullie faciliteiten.

Dit is echt belachelijk. Dit is ook nooit gezegd geweest of vermeld. Ik heb contact opgenomen met test aankoop omdat zo een aanpak echt niet oké is.

Ik ben niet tevreden

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 01 december 2016 om 08:03 geantwoord

Beste Alison,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben jouw opzegging ontvangen op 15-11-2016. Jij zit nog in je eerste jaar en jouw einddatum is eigenlijk 1-7-2017.

Ik heb gezien dat je gaat verhuizen en daarom hanteren wij 1 kalendermaand opzegtermijn en hoef je niet lid te blijven tot het einde van het 1e jaar.

Jouw einddatum is 1-1-2017 en de maand december is de laatste maand die betaald diende te worden.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door bozealison