Mijn Klacht:
Goedendag,
Wij hebben eind december 2018 een bank besteld en de verwachte levertijd zou rond de 13 maart zijn, wij rond die tijd bellen met bhs en we kregen de mededling dat de bank vertraging heeft opgelopen, opzich geen probleem maar dan verwachten wij op zijn minst alleen een compensatie even later weer bellen zegt de andere collega sorry het was een fout hij word wel in die week geleverd wij weer opgelucht natuurlijk en dus besluiten wij alvast om onze oude bank weg te doen. Begin deze week(18-3) weer gebeld met de mededeling dat de bank pas in april komt, dit vonden wij belachelijk omdat we nu dus tot april zonder bank komen te staan het enigste wat we aangeboden kregen was een leenbank die we op eigen kosten moeten ophalen. Dus wij moeten kosten maken door een slechte communicatie door bhs al met al een zeer slechte ervaring met bhs
Gewenste Oplossing:
als de volgende keer een betere communicatie plaats vindt en wij 30% van het aankoopbedrag terug krijgen aangezien 30% ook de boete zou zijn als we niet tijdig zouden annuleren