Klacht: Late levering

op 09 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga as donderdag op vakantie en had geen bikini’s meer. Daarom had ik een week geleden veel bikini’s besteld op de site van h&m. Ik betaalde de verzendkosten en er stond bij 2-3 werkdagen. Ik wacht nu al veel langer dan dat en ik heb het echt nodig voor donderdag. Gaat dit nog lukken? Desnoods wil ik het in Breda bij de winkel ophalen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling voor a.s. donderdag geleverd is, zo niet mijn verzendkosten terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Smcworung