Klacht: Late levering

op 09 augustus 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 3/08 heb ik een aantal artikelen besteld. De leveringstijd is 3 tot 5 werkdagen, dus zou ik het uiterlijk dinsdag hebben moeten ontvangen. Dit is echter nog niet gebeurd. Zondag kreeg ik een track&trace code, maar het pakket is aangemeld maar niet ontvangen door PostNL. Donderdag ga ik op vakantie, maar ik ben bang dat ik het niet op tijd krijg! Zonde, want ik nam aan dat als ik het zeker een week van tevoren bestel, het wel op tijd binnen zou krijgen. Helemaal als er staat dat de leveringstijd 3-5 werkdagen is!

Gewenste Oplossing:

Gratis retourzending/ verzendkosten & in het vervolg snellere levertijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 16 augustus 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te hebben met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg was de klant niet bereikbaar en hebben we een e-mail gestuurd.

Wanneer het pakket ongeopend retour wordt verstuurd, dan is dit volledig kosteloos. Er is in dit geval dus geen sprake van verzend of retourkosten.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marria