Klacht: Late levering

op 06 juni 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 27-05-2016 heb ik een laptop besteld en deze zou binnen enkele dagen geleverd worden. Echter heb vandaag 06-06-2016 vernomen van de klantenservice dat het nog 7 werkdagen zal duren. Ik heb deze week tentamens heb de laptop hard nodig. De klantenservice heeft mij ook niet kunnen helpen aan een alternatief. De medewerkster van de klantenservice heeft bevestigd dat de informatie over de levering op de website was niet haalbaar achteraf gezien.

Gewenste Oplossing:

Gelet op de bovenstaande vind ik een korting op de aankoop op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachidsbai