Klacht: Late levering

Omdat ik in het verleden al ervaringen had met laattijdige leveringen van Mister Auto had ik besloten om deze bestelling ruim op voorhand te doen. Ik kom nu tot de vaststelling dat mijn bestelling nog steeds op voorbereiden staat (1 week te laat). Hierdoor komt mijn afspraak bij de autokeuring in het gedrang. Dit wil dus zeggen dat ik mij zeer waarschijnlijk aan een boete mag verwachten.

Ik wil dat Mister Auto de bestelling zo snel mogelijk levert en daarnaast een financiële vergoeding voorstelt ter compensatie. Ook voor mij geldt het volgende principe: time is money.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 09 mei 2016 om 07:40 geantwoord

Beste meneer Ben Haddouch,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.
De transporteur geeft aan dat het pakket inmiddels geleverd is. Ter compensatie van het ongemak bieden wij u een gratis Express levering voor een toekomstige bestelling aan. Wij hebben een code in uw account geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door Bagi1234