Klacht: Late bus

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds dat Arriva het busvervoer heeft overgenomen van Veolia is mijn bus (op dit moment bus 4 van Valkenburg naar Maastricht) ALTIJD te laat, hoogstens een op de 10 keer is deze optijd.
deze bus neem ik dagelijks naar school en ik had er geen klacht over ingediend omdat ik dacht dat het gewoon een foutje was vanwege de beginfase van het nieuwe bedrijf maar dit is dus nu Nogsteeds zo.
Voordat Arriva de bussen overnam waren er ook 2 haltes minder en werd er meer tijd ingecalculeerd voor de reis.

Ik ben tevreden als de busdienstregeling word aangepast/ als de bussen optijd zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste E.anoniem, Wat vervelend dat lijn 4 altijd te laat is. Per 10 december 2017 komt er weer een nieuwe dienstregeling. Op welke tijden en tijdens welke ritten heb je hier last van? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht E.anoniem

1 jaar geleden - Eigenlijk alle tijden, zowel heen als terug, behalve als de buschauffeur gaat racen en er bijna niemand instapt, dus dit is zo nu en dan, maar een racende buschauffeur vind ik niet meetellen want op tijd zijn moet kunnen zonder dat dit nodig is.

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 18:20 geantwoord

Beste E.anoniem,

Dank je wel. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat lijn 8 besproken kan worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Heeft op 14 september 2017 om 22:08 geantwoord

In de oplossing werd lijn 8 genoemd, deze gaat vrijwel hetzelfde traject maar ik neem altijd lijn 4.

Alle klachten die gemeld zijn door E.anoniem