Klacht: Late bezorging

op 25 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke week krijg ik mijn pakket pas op di avond laat..zodat ik m dus.wo pas uit de bus haal…dan is de week al half om!!

Gewenste Oplossing:

Nog niet geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 mei 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Helaas hebben wij van u geen huisnummer zodat wij u melding niet verder kunnen verwerken.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 05 mei 2017 om 13:05 geantwoord

Naar mijn weten is mijn adres nergens gevraagd. .dus bij deze.
Londenstraat 89 2034rw haarlem

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Goedemiddag, Dank voor het doorgeven van de gegevens, er is een melding van aangemaakt, en wij zullen de bezorger er op aan spreken. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Bericht van Spotta

3 maanden geleden -

Reactie van de melder van de klacht Jojanneke1969

3 maanden geleden - Dank!!

Alle klachten die gemeld zijn door Jojanneke1969