Klacht: laster en eenzijdig raadsonderzoek

op 02 mei 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik heb al meerdere klachten ingediend bij de william schrikker stichting en daarvan is er nog geen een in behandeling genomen dit terwijl ik bij de voortrajecten van veilg thuis en de raad van kinderbeschemring wel in mijn gelijk ben gesteld en mijn klachten daar ook gegrond zijn verklaart de william schrikker stichting hanteert op dit moment een eenzijdig raadsonderzoek en handelt nog steeds met foutieve informatie met alle gevolgen van dien ik word nu al bijna jaar van mijn zoon vervreemd daardoor en dat heeft mijn zoon al flink beschadigd door hem naar ander stad te verhuizen en een hem zonder gefundeerd onderzoek zomaar in een pleeggezin te stoppen terwijl ik als vader met zes zussen een zeer groot netwerk heb van famillie waar hij nu van weg gehouden word. I.a.v uw reactie dhr de Jonge

Ik ben tevreden als deze organisatie uit het leven van mijn zoon word gehaald

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjoerdentrevor