Klacht: last minute klanten op de hoogte stellen

op 18 december 2017 over Boxx in de categorie Logistiek

Mijn spullen staan bij Boxx Opslagruimte Amsterdam Daniel goedkoopstraat Amstel en hier werd mij verteld dat ik nergens zorgen over hoef te maken, omdat ik een nare ervaring had bij Shugard Ik ben toen akkoord gegaan en heb op 1 mei 2017 een contract getekend en ga er vanuit dat ik een jaar goed zit. Afgelopen 1 december 2017 ontgang ik een mail met het volgende Wegens grote stijging in de vraag naar self-storage ruimtes gaan wij uitbreiden. Dit betekent dat per 31 december 2017 Boxx vestiging Amsterdam Amstel gesloten zal Ik was letterlijk in shock en raakte in de stress. Niet omdat zij gaan verhuizen, maar meer omdat de maand December een hele drukke maand is en ik als ondernemer het heel erg druk heb met mijn klanten ( Ik ben bakster) Waar moet ik mij nu bezig houden? Mijn klanten die al een paar maanden geleden een opdracht voor in December hebben geplaatst? Of mijn spullen verhuizen? Hoe kun je als bedrijf zo met je klanten omgaan?Ik heb ze benaderd en zij komen met een alternatief en dit is verhuizen naar Diemen.Dit is voor mijn bedrijf niet haalbaar, anders was ik in het begin op zoek gegaan buiten omgeving Amsterdam.Ik heb ze gevraagd om mij tegemoet te komen, met een unit in Amsterdam. Hier was geen unit beschikbaar met dezelfde grootte en hier kan ik niets mee. Dit betekend dat ik moet verhuizen naar een concurrent waar zij mij naar toe dwingen en heb hier om verhuisbusje gevraagd. Dit krijg ik voor ALLEEN een dagdeel (4uurtjes)Dit betekend dat ik alles gehaast moet doen en vind dit niet kunnen. Ik heb hier gewoon totaal geen woorden voor. Ik vind dit maar ook zeer onprofessioneel om zo met je klanten om te gaan. Dit bedrijf laat mij letterlijk in de kou, al zeggen zij van niet, omdat zij met een alternatief komen. Je kan ook niet bij de wongingbedrijf je huurders naar Groningen laten verhuizen als zij altijd netjes hun huur in Amsterdam betalen.

Ik krijg in ieder geval mijn extra huur terug heb ik van Tjebbe van Tilborg begrepen tijdens ons telefoongesprek op maandag 18 dec 2017 om 09.10uur. Wat betreft verhuisbusje ga ik niet akkoord met een dagdeel ( 4uurtjes) .Ik heb onwijs veel spullen, en 6 stellingkasten. Jullie laten mij in de kou staan, om last minute dit door te geven, en verwacht wel iets meer om mij tegemoet te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door sweetpieZ