Klacht: laptop terug gestuurd met oplader

op 31 augustus 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Coolbleu beweert dat bij retourverzending de oplader van de laptop niet is toegevoegd. we weten zeker dat dit wel is gebeurd,. Hun woord tegen het onze …
ik krijg nu maar 75% van aankoopbedrag terug.
Coolbleu belooft steeds een “onderzoek” in te stellen, maar er gebeurt niets

Gewenste Oplossing:

1) wij staan met de rug tegen de muur, dit kost hem 25% van het aankoopbedrag.
2) wij moeten wacht op hun onderzoek en zijn afhankelijk wat daar uit komt, hebben hier geen invloed op
3) kosten oplader staat niet in verhouding tot inhouden van 25% van het aankoopbedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alexander Tjibbo