Klacht: Laptop krijgt gouden bodem

op 11 juli 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op BCC.nl stond een mooie laptop en na mijn spaardoel te hebben gehaald was de laptop er nog wel maar ineens €60 euro duurder. Er zijn nog internetaanbieders die heb goedkoper aanbieden, en toch gooit BCC de prijs omhoog. Ik heb een mail gestuurd maar tot nu toe niks terug over waarom ineens de prijsstijging. Nu is de 17 inch uitvoering goedkoper dan de 15.6 inch uitvoering.

De oude prijs die concurreert met de webwinkels terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 13 juli 2012 om 11:55 geantwoord

De prijs van HP dv6-6c12ed is 808,- euro.

Waarschijnlijk heeft het artikel eerder een aktieprijs gehad, maar dit is nu de juiste prijs.

Wij controleren dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 kilometer van onze winkels. Dit doen we met tientallen medewerkers die in het hele land de prijzen noteren in andere winkels. Wij passen onze prijzen daar dan direct op aan. Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug.

Onze Beste Prijs Garantie geldt ook voor een aantal internetaanbieders, tenzij deze in het buitenland gevestigd zijn of geen vergelijkbare retourgaranties en servicevoorwaarden (kunnen) bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door SvenDoldersum