Klacht: Laptop defect

op 20 december 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb mijn laptop ter reparatie aangeboden, het scherm bleef wit met strepen, er zit nog garantie op. Nu ontving ik bericht van Coolblue dat het scherm gebarsten zou zijn en hiervan was geen sprake anders hadden we hem niet opgestuurd, ze konden zelf de oorzaak niet vinden en deze hebben ze naar de fabrikamt gestuurd en deze gaf dus aan dat het scherm gebarsten zou zijn. Als dat zou zijn dan zou dat bij Coolblue toch ook wel opgevallen zijn. Nu moet is 150 euro reparatiekosten betalen of onderzoekskosten of kosteloze vernietiging ( Laptop is een halfjaar oud) weinig glimlach dus bij Coolblue

Dat de laptop kosteloos wordt gerepareerd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

9 maanden geleden - Beste heer Muidema, Inmiddels is het opgelost naar ieder zijn wens en wij wensen je hele fijne dagen toe! Groeten, Coolblue

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 22 maart 2018 om 13:06 geantwoord