Klacht: langzame diensaflossing

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buslijn 361 (Noordwijk – Schiphol) rijdt in Lisse langs een halte waar er van buschauffeur wordt gewisseld. (halte De Nachtegaal). Hier wordt echter zo lang over gedaan dat de bus vrijwel altijd te laat op Schiphol aankomt. Dit zijn misschien wel 2 of 3 minuten, maar in die tijd heb ik wel de aansluitende trein gemist. Door dit probleem ben ik nu verplicht om de bus van een halfuur eerder te nemen, terwijl dat niet nodig is als er gewoon vlot gewisseld wordt.

Ik ben tevreden als de bus op de aangegeven en verwachtte aankomsttijd aankomt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Wouterkardol, Wat jammer om te lezen dat de chauffeurswissel zo langzaam gaat dat jij daardoor de trein mist. Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. Wanneer heb je deze situatie ervaren? Hoe laat en bij welke halte ben jij ingestapt? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Wouterkardol

9 maanden geleden - Beste Manon, Bedankt voor deze snelle reactie. Ik stap altijd om xx:26 uur in bij bushalte Uitermeer. Ik ervaar deze situatie zo'n 8 van de 10 keer als ik met deze bus reis. Met vriendelijke groet, Wouter Kardol

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 08:49 geantwoord

Beste Wouterkardol,

Bedankt voor de toelichting! Ik heb je klacht over de langzame chauffeurswissel intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er op deze situatie en de punctualiteit van lijn 361 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Wouterkardol