Klacht: langzaam internet

op 03 september 2015 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds ik een nieuw abonnement heb afgesloten tijdens de verdubbeldagen is mijn internet een stuk langzamer geworden. Spijt dat ik niet bij mijn vorige provider ben gebleven.

Gewenste Oplossing:

Sorry maar eigenlijk niet sinds ik ben overgestapt van ben naar simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 03 september 2015 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mevrouw is per e-mail geïnformeerd over de internetsnelheid die wij bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Irma van den berg