Klacht: Langsrijdende bussen

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Niet de eerste maal, maar ook deze keer rijd de lijn 350 weer langs. Vorige week maandag bijvoorbeeld: Bus tijden waren veranderd, het regende heel hard. Daar stond ik dan 25 minuten in de regen omdat de lijn 350 niet kwam opdagen èn de eerst volgende bus te laat was. Eindelijk daar kwam die dan dacht ik, kletsnat, en de bus rijd langs, kijkend naar mij ook nog. De buschauffeur in de volgende lijn 350 vertelde mij dat ik moest zwaaien. Vandaag sta ik in Gulpen oude geul op de lijn 350 te wachten die 17:02 komt. Ook nu regende het weer. Daar komt de bus dan, ik sta al klaar met mijn zaklampje te schijnen omdat het donker is en ik sta te zwaaien hoe een idioot. De buschauffeur kijkt me aan en rijd gewoon door. Heel fijn! Is dit normaal bij Arriva? een nieuwe gewoonte? ik ben er in ieder geval WOEDEND over.

Als de bus niet lang rijd en eens op tijd komt!!!!!!!!!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 20:04 geantwoord

Beste esmeethewissenxox,

Ai! Wat balen dat de buschauffeur jou vanochtend voorbij is gereden! Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de halte gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat je de volgende keer wel met de bus mee kunt!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door esmeethewissenxox