Klacht: langere tijd onbereikbaar + verlies van online agenda en reserveringen

op 29 maart 2017 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Tijdens het ‘downgraden’ van een pakket is er door Hostnet (www.hostnet.nl) een fout gemaakt. Resultaat is dat wij via de email niet meer bereikbaar zijn en dat al onze online boekingen (trouwauto’s) niet meer beschikbaar zijn. Wij zijn dus niet meer in staat reserveringen op de volgen, email te ontvangen, acquisitie te plegen of digitale facturen te betalen.
Hostnet heeft aangegeven dat zij een fout hebben gemaakt en dat zij de functionaliteit zouden herstellen en een back-up zouden terugzetten (de dag na de melding). Ondanks dagelijks contact met Hostnet waarin wordt aangegeven dat ‘er aan wordt gewerkt’ is de redelijke termijn waarin gesteld mag worden dat deze storing (door toedoen van Hostnet) wordt opgelost ruim verstreken. Het operationeel maken van de agenda + email kost als het wordt aangeschaft minder dan 1 etmaal. Laatste email die wij hebben ontvangen dateert van 1,5 week geleden. Emails die naar ons account worden gestuurd komen als ‘onbestelbaar’ retour.
Wij zijn coöperatief geweest in het stellen van een termijn, echter de toezeggingen van Hostnet worden niet nagekomen. Van een Hostingprovider mag gesteld worden dat storingen adequaat en snel worden opgelost. Het is immers hun expertise.

[Ticket#103264688] Appsuite

Direct herstel van emailfunctionaliteit en beschikbaar hebben van laatste agenda back-up

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

Bericht van Hostnet

6 maanden geleden - Beste meneer Brand, We hebben uw klacht vorige week in behandeling genomen en zoals aangegeven zijn we druk bezig dit op te lossen. Helaas kan ik u momenteel nog geen nieuwe informatie geven. U kunt morgenochtend update van ons verwachten. Met vriendelijke groet, Het Customer Care Team Hostnet

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 01 mei 2017 om 16:40 geantwoord