Klacht: Lange wachttijd voor reparatie

op 31 juli 2017 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een de Longhi prima donna koffie zet apparaat en binnen drie maanden tijd al voor de vijfde keer kapot hebben nu een senseo aan moeten schaffen omdat ze van de Longhi pas over tien dagen komen voor de reparatie daar heb je zo’n duur koffie zet apparaat voor. Vind dit gewoon schandalig heb er geen woorden voor.
Groeten Anne Marie

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze eerder langs kunnen komen en eventueel vervanging voor dit apparaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bertjangeer