Klacht: Lange wachttijd aan de telefoon

ESP1968 op 28 oktober 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een vraag over een printer.
Ik heb maar liefst 25 minuten in de wacht gestaan.
En het vreemde was dat ik binnenkwam op de derde plek en daarna doorging naar de vijfde plek in de wachtrij. Heel vreemd.
De kosten waren in totaal 30 euro. Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 02 december 2021 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ellen,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Het is erg druk en jij bent de dupe. Sorry!

Ons excuus voor de verlate reactie.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

ESP1968

Heeft op 03 december 2021 om 08:38 geantwoord

De vraag over de copieermachine was niet opgelost, voor de kosten wat ik in de wachtrij heb moeten staan. Heb later een lokaal iemand thuis het probleem op laten lossen. Moet het dan met een excuus opgelost zijn????????

Alle klachten die gemeld zijn door ESP1968