Klacht: Lange wachttijd

op 15 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Bij Ikea Amsterdam kocht ik op 292018 een badkamermeubel en spiegelkast. Deze moest elders worden opgehaald. Toen ik daar aankwam was volstrekt niet duidelijk wat de bedoeling was. Na enige info van omstanders bleek dat je moest wachten tot jouw Ordernummer op het groene scherm kwam. Snel bleek ook dat de wachttijd zo’n twee!!! Uur was. Je kon niet zien of jouw nummer überhaupt doorgezonden was. Na twee uur te hebben gewacht, was mijn nummer nog steeds niet op het scherm verschenen. Toen maar eens geïnformeerd hoe lang het nog duurde. Ik kon ineens op een hoge prioriteitenlijst komen. Daarna duurde het nog ruim een half uur voordat ik mijn spullen mee kon nemen. Ik vind dit echt een slechte service. Waarom zo’n lange wachttijd? Waarom niet alles inzichtelijk via je telefoon? Waarom is er niets te drinken te krijgen? ( koffieapparaat was stuk)

Een korte wachttijd, door voldoende personeel in te zetten. Het personeel aldaar meldde mij dat ze wisten dat het die dag erg druk zou worden.
Tegenwoordig moet het mogelijk zijn om de voortgang te kunnen volgen.
Het moet inzichtelijk zijn of er aan jouw order word gewerkt.
Als het koffie apparaat stuk is, zorg er dan voor dat er iets anders verkrijgbaar is. Of zorg ervoor dat er een ander koffieapparaat komt. Ikea heeft immers een eigen restaurant, het moet mogelijk zijn om snel iets te regelen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monica-2