Klacht: Lange wachttijd!

op 05 juni 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren op 4juni 2018, reeds 4x langer dan 20 minuten aan de telefoon gehangen in de hoop eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Dit is NIET gelukt. Eveneens heb ik van half 4 tot half 6 5x geprobeerd om in de chat te geraken! Ik bleef 1ste of 2de in de rij om vervolgens Na 15-25minuten te wachten te horen dat er geen medewerker beschikbaar is ?? Volgens de website zijn deze beschikbaar tot 18u !

Evenals heb ik bij bestelling in heerlen voor mijn levering uitdrukkelijk gezegt dat men mij de dag op voorhand moet laten weten welk dagdeel men dit komt brengen, ‘dit doen wij de dag op voorhand mevrouw via sms of email’. Nou NIET dus. Hierdoor was ik genoodzaakt gisteren super lang te wachten om contact te krijgen met de klantenservice, die mij dan NIET beantwoord. Waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Ik eis mijn een vergoeding voor mijn telefoonkosten vanuit BELGIE richting NL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door StephanieR25