Klacht: Lange levertijden geen communicatie

op 10 mei 2017 over Auto-Onderdelen24 in de categorie Auto Onderdelen

Erg slechte ervaring.
Zocht een olie niveau sensor voor mijn auto. Normaal gebruik ik Mister auto voor onderdelen (zeer goede ervaringen mee) maar helaas hebben zij de sensor niet in het assortiment. Bij Auto onderdelen 24 uitgekomen (autodoc). Sensor op woensdag ochtend gekocht. Levertijd 1 dag volgens website. Voor de dinsdag daarna een brug gehuurd om het onderdeel te monteren en daarmee een veilige marge ingebouwd dacht ik. Op zaterdag nog steeds geen sensor. Mail gestuurd met de vraag wanneer het product geleverd zou worden. Geen reactie op het moment van schrijven noch een geleverd product (=woensdag).
De brug huur heb ik alsnog kunnen betalen, het product is nog steeds niet geleverd. Ik bestel hier nooit meer iets!

Dat zal moeilijk worden. Ik gok dat ze geen brug huur gaan vergoeden a €40 op een bestelling van minder dan €70.
Ik begrijp goed dat zaken soms langer duren dan gehoopt. De sleutel zit hem dan in communicatie. Had u tijdig laten weten dat het helaas wat langer ging duren, dan had ik hier geen klacht geplaatst.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto-Onderdelen24

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto-Onderdelen24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teun1234