Klacht: lange levertijd of geen levering en geen mail of tel contact met knuffelsparadijs

op 06 juli 2012 over Factory Price Ltd. in de categorie Internetshops - Elektronica

op 18 en 19 juni 2012 een bestelling online bij knuffelsparadijs.nl geplaatst, ter waarde van 49,95 en direct betaald via Ideal.
op 20 juni 2012 voor beide bestellingen een mail ontvangen dat de status is aangepast naar wacht op verzending.
op 28 juni 2012 voor beide bestellingen (voor de diverse keer) ingelogd op mijn account bij knuffelsparadijs.nl en bericht geplaatst met verzoek om mij de levertijd door te geven, GEEN REACTIE.
op 29, 30 juni en 5 en 6 juli 2012 gebeld met het op de site vermeldde telefoonnr, GEEN REACTIE, een bandje waarna verbinding wordt verbroken.
op 6 juli 2012 voor beide bestellingen wederom ingelogd op account en via het icoon contact een mail verzonden, GEEN REACTIE.
op 6 juli 2012 sinds de middag zijn de door mij bestelde goederen niet meer op de site te vinden, ERG TOEVALLIG.
Kortom; of een lange levertijd of mogelijk totaal geen levering.
geen mail of telefonisch contact te krijgen met knuffelsparadijs.nl

of leveringstijd doorgeven
of doorgeven dat er geen levering mogelijk is en geld terugstorten.

Reactie van de melder van de klacht webWINKELklacht

5 jaren geleden - OP 12 JULI 2012 ZIJN ALLE 3 DE GOEDEREN GELEVERD EN IN GOEDE STAAT AANGEKOMEN. ONBEKEND OF HET DOOR MEDEWERKING VAN KLACHT.NL KOMT, MAAR BEN ER GOED BLIJ MEE! DIT OOK VIA DE MAIL VAN KNUFFELSPARADIJS.NL GEMELD, MAAR GEEN MAIL/BEL REACTIE.

Alle klachten die gemeld zijn door webWINKELklacht