Klacht: Lange levertijd en NEPPE scheermesjes

op 14 januari 2014 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ongeveer 3 weken geleden scheermesjes van Gillette besteld met een aantrekkelijke prijs. Na 3 weken lang gewacht te hebben eindelijk de mesjes binnen, maar helaas moet ik concluderen dat deze mesjes niet echt zijn en dat ze ook van een zeer slechte kwaliteit zijn. Ik heb bij mijn eerste scheerbeurt gelijk schrammetjes op mijn gezicht gehad en ik ben ontevreden. Dit wordt dus NOOIT meer bestellen bij deze website. Ik zal er ook alles aan doen om andere consumenten te waarschuwen voor de misleiding die hier plaatsvindt.

Ik zou graag ECHTE gillette scheermesjes willen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 14 januari 2014 om 12:16 geantwoord

Beste heer of mevrouw, Helaas hebben wij rechtstreeks geen bericht van je mogen ontvangen. De mesjes die je hebt ontvangen zijn de juiste mesjes, bij de advertentie staat zeer duidelijk (vet gedrukt) vermeld dat het replica mesjes betreffen. Mocht je niet te vreden zijn over de kwaliteit kun je dit (vanzelf sprekend) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Betreft de vertraging ben je per email over op de hoogte gehouden. Mocht je geen berichten hebben ontvangen zijn ze mogelijk in je spam box terecht gekomen.
Ken

Heeft op 18 januari 2014 om 08:15 geantwoord

WAARDELOOS,

Er staat duidelijk in de tekst: Let op! Dit zijn whitelabel mesjes, zonder logo van Gilette. Echter doet dit niets af aan de kwaliteit.

Voor mij hoeven het niet persee de originele mesjes te zijn, maar deze mesjes komen kwalitatief niet in de buurt van de originele mesjes van Gillette.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Gave Actie beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door krizzoo