Klacht: Lange levertijd en misleiding website

op 01 mei 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Heb na een week mijn artikelen nog niet. Bovendien verzendkosten betaald terwijl ik boven 70 had besteld en op site staat vermeld dat ik boven de 70! Euro, gratis verzending had? Daarnaast krijg ik een mail dat door een systeemfout een deel van mijn bestelling niet kan ontvangen. Dit vind ik allemaal erg vervelend. Dan geven ze als tegemoetkoming een code voor verzendkosten a 3,95 gratis. Dus met andere woorden moet ik weer iets bestellen om een tegemoetkoming te krijgen! Al bij al een zeer slechte ervaring. Ik heb tot op heden nog altijd geen artikelen en/of berichtgeving. Behalve dat ze zsm verzonden worden??

-Als de ontbrekende artikelen alsnog geleverd kunnen worden.
-Ipv code voor 3,95 een korting van 3,95.
-Alsnog gratis verzending herberekening.
-Uiterlijk aanstaande vrijdag de levering ontvangen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 15:08 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Had ook een tegoedbon verwacht aangezien bijna alle bestelde producten niet geleverd konden worden

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly Pt