Klacht: langdurige verzending

op 18 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakketje aangemaakt, op tijd binnengebracht, door hun verkeerd gesorteerd, waardoor 10 dagen later nog niet aangekomen)en als je dan info wil moet je naar een computerstem luisteren. dit is geen service geef mij kiala maar.

snellere service, persoonlijk contact en gratis hulpservice in plaats van betalend, het is niet mijn fout dat jullie verkeerd sorteren

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:57 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door jijetoel