Klacht: Langdurige storing

op 20 juli 2015 over Efteling in de categorie Attractiepark

Afgelopen zondag heb ik mijn neefjes en nichtje meegenomen om de nieuwste attractie De Baron 1898 uit te proberen. 3 daarvan hebben hier geld voor gespaard om de best wel prijzige toegang tot de Efteling te kunnen betalen. Eenmaal net binnen blijkt er een storing te zijn. De hele dag door zijn wij regelmatig gaan informeren naar eventueel nieuws, maar de medewerkers bij de attractie lieten niets los, behalve “wij hopen dat het snel is opgelost”. Na 7 uur wachten hebben we het opgegeven. Achteraf blijkt de attractie de hele verdere dag ook niet te hebben gewerkt. 3 x 38,- kwijt en geen ritje in de Baron.

De kids hebben dit uitje zelf helemaal voorbereid en over storingen was vooraf niets bekend. Gezien de moeite die zij hierin hebben gestoken en het feit, dat zij hun toch al karige spaargeld hiervoor hebben aan moeten spreken en mij de hele dag in de rolstoel hebben rondgereden voor niets, is m.i. reden om hun hierin enigszins tegemoet te komen. Een herkansing op eigen kosten zit er voorlopig niet in en ze zijn dan ook erg teleurgesteld.
In de bijlage vind u de toegangskaartjes als bewijs.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariavl70