Klacht: Langdurige reparatie

op 07 juli 2021 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

Op 1 juni reparatie afspraak gemaakt,de te repareren onderdelen doorgegeven en op 28 juni gebracht nu 7 juli nog steeds in reparatie,zou zgn liggen aan onderdelen die besteld moeten worden.
Deze zijn op 28 juni besteld ipv op 1 juni terwijl ze al wisten wat er asn de hand was.
Erg slecht

Wil mijn fiets hebben.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 07 juli 2021 om 11:27 geantwoord

Geachte heer van Dongen,

Er is inmiddels telefonisch contact met uw partner geweest betreffende uw klacht. Ook heeft u contact gehad via WhatsApp met een collega en is er aangegeven dat de fiets vandaag opgehaald kan worden in Tilburg.

Wij sluiten deze melding nu af en gaan ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, laat het ons dan gerust weten. U mag ons altijd mailen op het algemene e-mailadres [email protected] of bellen op 0341-252266.

We zijn er om u te helpen!

Melissa – Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Boosopstella