Klacht: Huisje voldoet niet aan verwachting ivm lekkage en schimmel

Shelly en Dragan op 02 juni 2024 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Met onze drie jarige dochter en 8 weken oude baby een lang weekend geboekt bij Landal Esonstad.
Bij aankomst zagen wij meerdere lekkages en vieze plekken in de slaapkamer. Plekken leken verdacht veel op schimmels en het behang stond bol van ellende! Receptie al gesloten dus noodnummer gebeld. Erg onbeschoft te woord gestaan. De mevrouw vertelde dat het een bekend probleem is en niets mee gedaan wordt. We moesten maar een handdoek neerleggen en er waren verder geen andere mogelijkheden.

Wij weigerden in een huisje vol met lekkages en vieze vochtplekken (vermoeden zelfs schimmels) te slapen, vooral niet met onze 8 weken (!) oude baby. Wij hebben onze spullen gepakt en zijn naar huis vertrokken.

Klacht ingediend en de enige mogelijkheden zijn 50€ terug of korting bij ons volgende bezoek. Als argument geeft Landal dat wij zelf hebben gekozen om naar huis te gaan en als wij waren gebleven wij de volgende dag een ander huisje hadden gekregen, terwijl er die avond aan de telefoon niets mogelijk was qua ander huisje etc. Daarnaast zou ik nog geen nacht willen slapen in een huis vol lekkages en vieze vochtplekken, vooral niet met mijn baby. Onacceptabel!

Tenminste gehele resveringsbedrag ad 269€ terug. De door ons additioneel gemaakt overige kosten (oa reiskosten) zouden we dan niet in rekening brengen. Te belachelijk voor woorden dat dit een bekend probleem is maar het huisje alsnog verhuurd wordt (zonder dit vooraf aan mensen te melden). Tevens was ons verteld dat er geen andere mogelijkheden waren, zoals een nieuw huisje. Heel laf om achteraf te zeggen dat het wel mogelijk was. Contact gehad met Landal, als laatste gemaild maar nooit meer een reactie ontvangen van ze.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Shelly en Dragan